لواندوفسکی با زدن 5 گل به وولفسبورگ در 8 دقیقه به تاریخ پیوست!

در بازی شب پیش بایرمونیخ و وولفسبورگ اتفاقی تاریخی به دست مهاجم ۲۷ ساله بایرمونیخ رقم خورد

روبرت لواندوفسکی با زدن ۵ گل در ۹ دقیقه رکورد شکنی کرد و نام خود را در تاریخ فوتبال جهان ثبت کرد

خلاصه اتفاقات این بازی:

هفته ششم رقابت های بوندسلیگا آلمان در فصل جدید با پیگیری ۴ دیدار به صورت همزمان آغاز شد و در حساس ترین دیدار تیم فوتبال بایرن مونیخ به مصاف وولفسبورگ مدعی رفت که با نتیجه ۵ بر۱ به یک پیروزی تحقیر آمیز دست پیدا کرد.
این دیدار که در ورزشگاه آلیانز آرنا شهر مونیخ برگزار می شود اتفاقی تاریخی در بوندسلیگا رخ داد، آن هم کولاک رابرت لواندوفسکی بود. لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ که در نیمه بازی به جای تیاگو آلکانترا وارد زمین شده بود در عرض ۹ دقیقه ۵ گل به ثمر رساند تا نامش در تاریخ فوتبال و بوندسلیگا به ثبت برسد. این رکوردی بود که پیش از این بازیکنی در هیچ یک از ۵ لیگ معتبر اروپایی نتوانسته بود کسب کند. او همچنین نخستین بازیکن تعویضی تاریخ بوندسلیگا است که موفق شده در یک بازی ۵ گل به ثمر برساند. گل های لواندوفسکی در دقایق ۵۱، ۵۲، ۵۵، ۵۷ و ۶۰ به ثمر رسید.
این مهاجم ۲۷ ساله برای اولین بار در دوران حرفه ای خود توانسته بود پنج گل در یک بازی به ثمر برساند. لواندوفسکی پیش از این ۳ بار موفق شده بود هتریک کند، که یکی از آنها به دیدار با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا سال ۲۰۱۳ رخ داد. آخرین باری که لواندوفسکی هتریک کرده بود به دیدار ۶ بر یک بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت در رقابت های بوندسلیگا فصل ۲۰۱۳/۱۴ بر می گردد. این ماشین گلزنی با لباس دورتموند هم در مقابل آگزبورگ هتریک کرده بود.
زدن پنج گل در مقابل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بوندسلیگا یک شب بیاد ماندنی را برای لواندوفسکی رقم زد تا این بازیکن نامش در کتاب گینس (رکود های جهان) ثبت شود.


لینک دانلوددانلود با لینک مستقیم
منبع» ورزش3